Schenk onze Koffie

Joni koffie smaakt niet alleen goed op de zaak, het voelt ook goed!

Joni helpt showrooms, adviesbureaus en andere bedrijven bij het delen van geluk met de koffie van Syoum Westerveld. Een kwaliteitskoffie, exclusief ontwikkeld voor Joni.

Schenk je onze koffie voor jezelf, je klanten en collega’s, dan deel je je geluk met hen, met onze projecten én met de boer in Ethiopië. Buna tetu!

De koffiebonen worden momenteel geplukt. Zodra de oogst binnen is, wordt deze verwerkt op onze eigen farm. Daarna komt de koffie naar Nederland en is ze beschikbaar voor jouw bedrijf, klanten en medewerkers!

Wil je dat wij je op de hoogte houden? Klik dan op de button hieronder en laat je gegevens achter.

Als je nu alvast een offerte wil, neem dan contact met ons op!

Koffie verbindt

Een goede kop koffie betekent de start van de dag. Een moment van samenzijn. Of even rust na gedane arbeid. Met Syoum Westerveld koffie dragen we bij aan die momenten. Maar bovenal faciliteren we het delen van geluk voor bedrijven die hun maatschappelijke steentje willen bijdragen. Zodat jij, door middel van koffie, goed kunt doen voor de wereld én het verhaal van onze koffie kunt delen met je netwerk. Je kunt Syoum Westerveld koffie namelijk bestellen met bijpassend deel-je-geluk servies en andere toebehoren die jouw bewuste keuze voor eerlijke koffie subtiel onderstrepen.

Waarom Syoum Westerveld koffie?
De koffie van Syoum Westerveld komt rechtstreeks van kleine koffieboeren, in jouw kopje terecht. Zonder tussenkomst van overbodige factoren die ongelijkheid in de koffieketen veroorzaken. Hierdoor ontvangen boeren een eerlijke prijs en blijft kwaliteit op jouw zaak betaalbaar. Je hoeft alleen een andere keuze te maken. Dat smaakt niet alleen goed; dat vóelt ook goed.
-lees hier het hele verhaal-

Syoum Westerveld Zakelijk: ook voor thuiswerkers!
Omdat (gedeeltelijk) thuiswerken voor steeds meer bedrijven de norm wordt biedt Joni de mogelijkheid om medewerkers ook thuis te laten genieten van goede, eerlijke koffie. Bedrijven kunnen eenvoudig codes inkopen en deze cadeau geven aan medewerkers, zodat zij hun favoriete koffie kunnen bestellen voor thuis.

Joni koffie Zakelijk. Je hoeft alleen maar voor ándere koffie te kiezen.

Deel je ondernemersgeluk en schenk zakelijk onze premium Koffie. (binnenkort verkrijgbaar)

Met Joni koffie ben je elke dag verzekerd van de lekkerste koffie, voor én door mensen die willen bijdragen aan een eerlijke wereld. Door eenvoudig te kiezen voor een andere koffieleverancier deel jij je ondernemersgeluk op bijzondere wijze.

Onze koffie komt in verschillende soorten en smaken. Zo hebben we voor vrijwel ieder apparaat de juiste bonen of maling. Wij regelen verder alles, dus je mag rekenen op volledige service inclusief apparaat, onderhoud, benodigdheden en tijdige (spoed)levering van koffie, thee en cacao. Ook gepersonaliseerd servies en koffiemeubels op maat behoren tot de mogelijkheden.

Joni koffie smaakt niet alleen goed, het voelt ook goed!

Tot slot helpen wij je desgewenst om op de juiste manier met je klanten en medewerkers te communiceren over de bewuste en duurzame keuzes die jij met je bedrijf maakt.

Binnenkort verkrijgbaar

Wil je dat wij je op de hoogte houden over wanneer onze koffie beschikbaar komt voor jou thuis of op het werk? Laat dan je gegevens achter via de button hieronder (‘Geef seintje’) en we houden contact!

Fijn voor jouw bedrijf

• Wij regelen álles!
  • Ook voor thuiswerkers!
  • Zichtbare sociale impact

Goed voor Etiopië

• Uniek: from farmer to consumer.
  • Opbrengst koffie gaat naar Joni projecten
  • Alles voor een eerlijke koffieketen
De koffie wordt geplukt!

Op onze farm zijn we druk bezig met de Oogst. Komend voorjaar brengen we de koffie naar Nederland. Vanaf dat moment kun jij zakelijk onze koffie schenken en impact maken!

Houd mij op de hoogte!