Kom in actie met je school of klas!

Joni gelooft in de kracht van onderwijs. De belangrijkste vaardigheden die nodig zijn in de wereld van nu krijg je door naar school te gaan. Samenwerken, communiceren, probleemoplossend denken of je mening vormen. Onderwijs is cruciaal.

Daarom maken we ons hard in Ethiopië én in Nederland, om zoveel mogelijk kinderen de kans te geven spelenderwijs deze 21ste eeuwse vaardigheden te ontwikkelen.

Op deze pagina ontdek je hoe je als Nederlandse basisschool gebruik kunt maken van onze programma’s. Liever zelf een actie organiseren? Dat kan op ons actieplatform!

Dubbel geluk delen

Kom in actie met je school en deel je geluk!

Als Nederlandse school deel je dubbel geluk door mee te doen aan onze programma’s. Enerzijds door je eigen leerlingen op een speelse manier 21ste eeuwse vaardigheden te laten ontwikkelen, zodat zij straks zelf hun geluk opnieuw kunnen doorgeven. Anderzijds doordat de opbrengsten volledig naar onze projecten in Ethiopië gaan waarmee kinderen veilig en optimaal naar school kunnen.

Er zijn verschillende manieren waarop je als basisschool in Nederland mee kunt doen, meer informatie vind je hiernaast.

Voortgezet-, beroeps- of hoger onderwijs?

Zit, of geef je les op het voortgezet-, beroeps- of hoger onderwijs? En heb je een ander leuk idee of een vraag? Neem dan contact op en we kijken samen wat er mogelijk is.

Vanaf 2021!

Verkoop met je klas koffie in de buurt!

Hoe werkt dat?
Binnenkort!

Lespakket De Eerlijke Winkel

Ontvang meer informatie

Organiseer zelf een actie!

Hoe doe je dat?
Vanaf 2021!

Geniet van Joni koffie in de lerarenkamer

Offerte

Geef je geluk door!

Samen geven we onze kansen door aan een ander. Dát is deelbaarheid van geluk.

Doneer direct Ik heb een vraag