Direct doneren

Wil je een donatie doen? Dan deel je geluk!

Joni is gebouwd op ondernemerschap. Dat betekent dat de mensen achter Joni zelf actief zijn in het bedrijfsleven en van daaruit sociale projecten in Ethiopië financieren. Toch is je financiële hulp onmisbaar.

Er zijn verschillende manieren waarop je ons kunt helpen onze projecten financieel rond te krijgen. Wij helpen je via deze pagina graag op weg. Wil je een financiële gift doen, maak dan direct een keuze door te klikken op één van de buttons hieronder.

Wil je lezen over alternatieve vormen van ondersteuning, scroll dan naar beneden.

Of word vrijwilliger!

Joni werkt in Nederland met zoveel mogelijk met professionals die vrijwillig hun expertise in willen zetten voor Joni. Samen halen we het beste in onszelf en de mensen om ons heen naar boven én geven geluk door.

We zijn momenteel op zoek naar de volgende vrijwillige professionals:

• Copy writer en social media kanjer
  • Fana Coffee adviseurs bedrijven & organisaties
  • Programma managers en ontwikkelaars

Wil jij impact maken en herken je jezelf? Of denk je op een andere manier bij te kunnen dragen? Neem contact op!

Koffie met échte toekomstkansen!

Deel je geluk door fantastische koffie voor op ‘t werk of thuis!

Je geluk delen door lekkere koffie te drinken. Makkelijker kan niet! Joni helpt bedrijven en organisaties bij het delen van geluk met Fana Coffee. Een kwaliteitskoffie, exclusief ontwikkeld voor Joni dírect van de koffieboerderij van de familie Syoum.

Met Fana Coffee ben je elke dag verzekerd van de lekkerste koffie, voor én door mensen die willen bijdragen aan een eerlijke wereld. Door eenvoudig te kiezen voor een andere koffie deel jij je geluk op bijzondere wijze. Beschikbaar voor op ‘t werk en thuis!

Joni koffie smaakt niet alleen goed, het voelt ook goed!

Fijn voor jou

• Echt eerlijke koffie
  • Voor thuis en op ‘t werk
  • Van hoge Ethiopische kwaliteit

Goed voor Ethiopië

• Eerlijke prijs voor koffieboeren
  • Helpt koffieboeren ‘boeren’
  • Faciliteert jonge ondernemers in de dop

Of kom zelf in actie!

Wil je in actie komen om jouw geluk door te geven, samen met je netwerk? Of heb je een verjaardag, een jubilieum of ga je een sportieve uitdaging aan? Dit kan eenvoudig met op ons actieplatform via onze partner Geef.nl.

Hoe werkt het?
1.Ga naar ons actieplatform (via partner Geef.nl) De button vind je hieronder.
2.Klik op de knop ‘start je eigen geef actie’ en volg de stappen.
3. Start je actie en deel het op je social media. Veel succes!

Hulp nodig? Dan mag je ons altijd een mail sturen!

Naar ons actieplatform Ik heb een vraag