Word vrijwilliger

Help mee om vanuit Nederland onze projecten succesvol te laten verlopen!

Joni werkt in Nederland met zoveel mogelijk met professionals die vrijwillig hun expertise in willen zetten voor Joni. Samen halen we het beste in onszelf en de mensen om ons heen naar boven én geven geluk door. Inmiddels vormen we een actieve community met vriendschappen voor het leven.

Joni is op zoek naar jou!

Wil jij je vrijwillig inzetten voor Joni om samen onze kansen door te geven op plekken waar dit hard nodig is? Dat vinden we fantastisch! Hieronder zie je drie verschillende manieren waarop jij kan helpen als vrijwilliger. Wil je op de hoogte blijven van nieuwe vrijwilligersvacatures? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief.

Online/ home-office vrijwilligers

Als online/home-office vrijwilliger wil jij jouw expertise voor vast moment in de week of maand inzetten om ons te helpen. Dit kan op heel veel verschillende gebieden. Samen stemmen we dit van te voren goed. Werkzaamheden zijn op het moment allemaal online.

Binnenkort vind je hieronder de vacatures voor vrijwilligers die we heel graag in ons team willen verwelkomen. Denk je dat je op een andere manier ons kunt ondersteunen? Laat het ons weten!

Oproepvrijwilligers

Door het jaar heen hebben we uiteenlopende activiteiten en opdrachten die direct of indirect heel belangrijk zijn voor Joni. Van het vormgeven van een jaarverslag, een videoreportage, tot het samenstellen van kerstpakketten en  bemannen van een marktkraam. We maken hierbij dankbaar gebruik van vrijwilligers, die via ‘oproep’ benaderd worden en zelf kunnen aangeven of ze beschikbaar zijn voor een incidentele klus.

Vrijwilligers in de voorlichting

Geluk delen staat bij ons centraal en daar vertellen we graag over! Dit doen we onder andere bij benefiet evenementen, serviceclubs, goede-doelen markten of op scholen. Ben jij een goede verhalenverteller, sta je achter onze boodschap en vind je het leuk om ons daarin te helpen? Neem dan contact op!

Actuele projecten

Bekijk alle projecten
Koffie landbouwschool

Koffie zaailingen kwekerij

Koffie Academie

Geef je geluk door!

Samen geven we onze kansen door aan een ander. Dát is deelbaarheid van geluk.

Doneer direct! Het verhaal van Joni