Koffie lerarenkamer

Drink samen met je collega’s de (h)eerlijkste koffie die je ooit geproefd hebt!

Je geluk delen door lekkere koffie te drinken. Makkelijker kan niet! Joni helpt scholen bij het delen van geluk met koffie. Schenk je onze koffie voor jezelf, ouders en collega’s, dan deel je je geluk met hen, met onze projectdeelnemers én met de boer in Ethiopië. Buna tetu!

Koffie verbindt. Een goede kop koffie betekent de start van de dag. Een moment van samenzijn. Of even rust na een lange schooldag. Met onze eigen koffie dragen we bij aan die momenten. Maar bovenal faciliteren we het delen van geluk voor scholen die hun maatschappelijke steentje willen bijdragen. Zodat jij, door middel van koffie, goed kunt doen voor de wereld én het verhaal van Joni koffie kunt delen met je netwerk. Je kunt onze koffie namelijk bestellen met bijpassend deel-je-geluk servies en andere toebehoren die jouw bewuste keuze voor eerlijke koffie subtiel onderstrepen.

Het koffie oogstseizoen is in volle gang. Vul je gegevens in en blijf op de hoogte wanneer de koffie beschikbaar is!

Wil je nu alvast een offerte ontvangen voor koffie in de lerarenkamer? Neem dan contact met ons op!

Koffie met een missie!

Deel je geluk met de (h)eerlijkste koffie die je ooit hebt geproefd. (binnenkort verkrijgbaar)

Waarom Joni koffie?

Joni koffie komt rechtstreeks van onze koffieboeren in jouw kopje terecht. Zonder tussenkomst van overbodige factoren die ongelijkheid in de koffieketen veroorzaken. In plaats daarvan werken we samen met mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt voor het branden, verpakken en bezorgen van de koffie. De deel-je-geluk-factor komt dus in iedere stap van het proces terug. Dat smaakt niet alleen goed; dat vóelt ook goed.

De mogelijkheden

Met Joni koffie ben je elke dag verzekerd van de lekkerste koffie, voor én door mensen die willen bijdragen aan een eerlijke wereld.
Je kunt kiezen uit koffiebonen of filterkoffie en je bestelling wordt afhankelijk van jouw wensen wekelijks, tweewekelijks of maandelijks bezorgd.

Binnenkort verkrijgbaar

Wil je dat wij je op de hoogte houden over wanneer onze koffie beschikbaar komt voor jou thuis of op het werk? Laat dan je gegevens achter via de button hieronder en we houden contact!

Fijn voor jou

• Premium kwaliteit!
  • Periodiek thuisbezorgd of op ’t werk
  • Je steunt direct onze projecten