Deel je ondernemerservaring met Ethiopische jongeren en help hen groeien!!

Joni is gebouwd op ondernemerschap. Dat betekent dat de mensen achter Joni zelf actief zijn in het bedrijfsleven en van daaruit sociale projecten in Ethiopië financieren. Ook jouw hulp als geslaagde ondernemer is onmisbaar. Geef je geluk en wijsheid door!

Ondernemerschap is onmisbaar in Ethiopië. Het helpt banen creëren en biedt mensen toekomstperspectief. Als Nederlandse ondernemer kun jij van doorslaggevende betekenis zijn!

• Wil je lezen over hoe jij als betrokken businesscoach op een bijzondere manier impact kunt maken, zowel vanuit Nederland als in Ethiopië? Klik dan op ‘Word businesscoach’.
  • Wil je (h)eerlijke koffie schenken in je bedrijf? Klik dan op ‘Fana Coffee’. Wij regelen echt alles!
  • Wil je je geluk delen middels een financiële gift? Klik dan op de button hieronder en volg de stappen.

Help ondernemers te groeien via coaching & pitching en investeer in het beste plan!

Ethiopische jongeren barsten van het ondernemerstalent en hebben vaak goede ideeën om maatschappelijke problemen in hun eigen regio op te lossen. Joni faciliteert de zaken die deze jongeren nodig hebben om zelf hun ondernemersdroom te kunnen realiseren. Zo kunnen zij – op hun beurt – voor waardevolle werkgelegenheid zorgen.

Als ondernemer kun jij een ontzettend belangrijke rol spelen. Je kunt namelijk businesscoach worden van Ethiopisché ondernemers in spé. Dat doe je vanuit Nederland én Ethiopië. Zo kun je bijvoorbeeld gastcolleges geven, online coachen en zitting nemen in het jurypanel tijdens onze Pitchbattles!

Word jij één van onze Businesscoaches?

Nieuwsgierig? Lees dan verder of neem contact op. We bespreken graag samen de mogelijkheden!

Koffie met échte toekomstkansen!

Deel je geluk door fantastische koffie voor op ‘t werk of thuis!

Je geluk delen door lekkere koffie te drinken. Makkelijker kan niet! Joni helpt bedrijven en organisaties bij het delen van geluk met Fana Coffee. Een kwaliteitskoffie, exclusief ontwikkeld voor Joni dírect van de koffieboerderij van de familie Syoum.

Met Fana Coffee ben je elke dag verzekerd van de lekkerste koffie, voor én door mensen die willen bijdragen aan een eerlijke wereld. Door eenvoudig te kiezen voor een andere koffie deel jij je geluk op bijzondere wijze. Beschikbaar voor op ‘t werk en thuis!

Joni koffie smaakt niet alleen goed, het voelt ook goed!

Fijn voor jou

• Echt eerlijke koffie
  • Voor thuis en op ‘t werk
  • Van hoge Ethiopische kwaliteit

Goed voor Ethiopië

• Eerlijke prijs voor koffieboeren
  • Helpt koffieboeren ‘boeren’
  • Faciliteert jonge ondernemers in de dop

Joni gelooft in de deelbaarheid van geluk

Mensen helpen door hen
te leren zichzélf te helpen

Joni gelooft in de deelbaarheid van geluk. In het doorgeven van kansen. Mensen helpen door hen te leren zichzélf te helpen, zodat zij vervolgens met hun kennis en ervaring een ander weer kunnen helpen. Want hoe mooi is het om jouw kans op een gelukkig leven zo in te zetten dat anderen daar óók geluk door ervaren – en dat zij dat op hun beurt weer kunnen delen met mensen in hun omgeving en de opvolgende generaties?

Het doel van Joni is helder: armoede bij de kern aanpakken en een positieve beweging in gang zetten. Een beweging die is gebaseerd op ondernemerschap, ontwikkeling, vertrouwen, gelijkwaardigheid en het delen van geluk.

De afgelopen jaren hebben we de resultaten hiernaast al bereikt. Meer weten over onze aanpak? Bekijk dan deze pagina.

Families gefaciliteerd in fundamentele zaken

Deelnemers die hun geluk opníeuw doorgeven!

Kinderen begeleid naar examen en vervolgonderwijs

Ondernemersdromen gerealiseerd!

Nieuwe banen voor jongeren gecreëerd!

doneer je geluk

Samen geven we onze kansen door aan een ander. Dát is deelbaarheid van geluk.

Doneren met belastingvoordeel Word business coach Koffie op ‘t werk of thuiskantoor